Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: internationalist
Категория: Политика
Прочетен: 2650838
Постинги: 476
Коментари: 996
Гласове: 2103
Постинг
16.09.2010 00:33 - Влюбен съм...
Автор: internationalist Категория: Тя и той   
Прочетен: 2476 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 21.12.2010 18:19


image 

            Влюбен съм...

Влюбих се жестоко и страстно в Нея преди време.       Никога не съм я виждал на живо,но съм чувал нейният глас, виждал съм лицето и тялото и.

На снимка и видео само.

Срещнах децата и, мъже и жени.

Коя е тя ли ?!

Ще ви я опиша, надявам се да се сетите, още един мъж е влюбен в нея и пее за неговата си любов към Същата.

Като чуете, песента/на руски/ тогава, надали няма да се сетите.Ако пак не се сетите, значи сте доста “недосетливи”, да не изразявам с по-вулгаристични епитети.Тогава питайте, ще ви кажа, ама не веднага.

Тя е светлоока по принцип и руса ,но може да бъде,

кавказки черноока и тъмнокоса.

Как, така ли?! Така! Магия!

Тя има великолепно тяло, едро и силно, здраво и красиво.Дрехите и са бедни и богати, но изглежда величествена, каквото и да облече.

Тя е в сърцето на много хора и има място в сърцето си, за всички истински обичащи я. Но, не е Курва!Определено, не е!

Тя не знае най-вероятно за моята Любов, а да знае, не го е показала, поне външно.Но това за мен, не  важно.

Влюбен съм в нея и бих се бил до смърт за честта и!

Ей, така влюбенно до глупост!

Тя е умна, но понякога неразбираемо дива и проста.

Може да пие до припадък, понякога, без да е пияница, както си мислят много несведущи.

Тя е безумно смела, ако трябва да се защитава и хладнокръвно разумна, налага ли се да нападне.

Все още никой не я е победил. Надали, може да бъде победена.Владее много бойни умения и ги прилага почти до съвършенство.Почти, защото никой не е съвършен,само Бог е!

Тя ми е роднина, но не ми е сестра.Не мога да бъда влюбен в сестра си, не съм извратен.

Тя е толкова много влязла в мечтите и сърцето ми,та когато я видя на живо, целувайки нейната земя, ще е първата ми реакция.

Тя е много стара,изглеждайки невероятно млада, по-силна и по-жизнена става със всеки изминат ден, напук на биологията. Даже, няма по-силна от Нея!

Тя е много богата, но живее и бедно. В нищета или богатство, духът и е силен, извисен и несломим.

Тя е православна Славянка, непоколебимо вярваща в Бог, но на моменти е била и Безбожница, за което е наказвана.Жестоко.Уважава мюсюлманите, живещи на земята и.

Тя може да пее толкова добре, да се весели и танцува,но налага ли се- е адски сериозна.

Тя има много приятели и много врагове.

Враговете си респектира и уважава, на война като на война. Приятелите си обича и никога не изоставя.

Презира предателите, но би им простила, след като ги накаже, без да ги убие.

Аз никога не бих я предал, даже и с цената на живота си.

Коя е Тя ли?! Дявол, да го вземе! Търпението ви свърши, а и се досетихте май, за тези които ме познават.

Ако имате още малко от него-Търпението, чуйте песента в клипа по-долу.Мъжът певец там е също влюбен в Нея.Но аз не го ревнувам, напротив харесвам го много. Почти го обожавам,страннно за мъжката природа, но факт!!!

Когато разберете коя е Тя, може би ще ми завидите!

Когато разберете коя е Тя, може би ще ме намразите!

Когато разберете коя е Тя, може би ще се влюбите и Вие в нея!

Влюбете се, няма да сте първите и последните!

Няма да я разбирате със разума, а само със сърцето си!

Защото това е Тя, единствена и неповторима!

Влюбен съм...
image
image

 

image






Тагове:   Russia,


Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Груповият секс,измамният рай преди Ада.
2. Педерастията,хомосексуализмът и Гей-поведението, едно и също казано с различни думи.
3. Грузия,една дивна и легендарна християнска страна,поредната жертва на кървавият Американски стремеж за глобална доминация!!!
4. Не е ли време, част от Циганите да се завърнe/доброволно/ към своята древна Родина-Индия?
5. Ужасяваща, Сатанинска Педерастия и Хомосексуализъм в САЩ
6. - Фермерът стрелящ по поршета "Кайен"
7. Генно-модифицираните храни от САЩ, коктейлите на Франкенщайн.
8. Руска Военна База в България- нещо, почти невероятно!!!
9. Тъмното лице на Демокрацията в САЩ,обагрено в кърваво червено.
10. Моите, Анти-Мормонски публикации!
11. "Русия" от Иван Вазов
12. Създаде се нова група във Фейсбук,основата на бъдеща Организация.
13. Винаги ще има Българи Герои! Дан Колов...
14. Не се съпротивлявайте на циганските мародери, безмислено е!!! Преговаряйте с тях.Дайте им тяхното, да си останете живи и здрави с нещичко в джоба!
15. Митът за Дядо Божковите Сватби
16. ПРЕВОДАЧ В АМЕРИКАНСКА ВОЕННА БАЗА-ЗАД КУЛИСИТЕ!
17. Етнически конфликт в България-Българи,Цигани...Руснаци,или какви биха могли да бъдат събитията.
18. - Отмъщение с цвят на кръв,в страната на Меламиновата Шоколадова Вафла.
19. Моята среща с Вампир в САЩ!
20. "-Русия, ли?! Пет пари не давам за, Русия!"
21. When, I met a Vampire in USA.