Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2012 11:36 - Не пренебрегвайте лесните и простите неща!
Автор: integritylife Категория: Бизнес   
Прочетен: 5891 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 14.02.2014 16:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Лесно е да прочетете този постинг, но също толкова лесно е да не го направите.

Ако изберете, обаче, първото, това може да промени живота ви. ЗАВИНАГИ!

Тайната на успеха ~ Джим Рон

image

Искате ли да постигнете вашите най-съкровени цели? По мое мнение, всичко се свежда до две прости думи: „Лесно” и „Пренебрежение”.

Хората често ме питат как съм станал толкова успешен само на 31 години, докато много от познатите ми така и не са успели.

Отговорът е прост. За период от 6 години, между 25-та и 31-та ми година, нещата, които за мен бяха лесни за правене, за тях беше по-лесно да не ги правят.

Аз реших, че е лесно да си поставя цели, които могат да променят живота ми. Те решиха, че е по-лесно да не го правят.

Аз реших, че е лесно да чета книгите, които могат да окажат влияние на мисленето ми и да ми дадат нови идеи. Те решиха, че е по-лесно да не го правят.

Аз реших, че е лесно да посещавам курсове и семинари и да съм в средата на други преуспяващи хора. Те казаха, че това сигурно не е от значение.

Казано накратко, всичко, което за мен беше лесно да направя, те решиха, че е по-лесно да не го правят.

Шест години по-късно аз съм милионер, а те все още обвиняват икономиката, правителството, политиката на компанията… и все още пренебрегват основните, лесните неща.

Фактически, главната причина повечето хора да не живеят толкова добре, колкото могат и трябва да живеят, може да се обобщи с една-единствена дума: пренебрежение.

Не е в липсата на пари – банките са пълни с пари.

Не е в липсата на възможности – Америка и по-голямата част от Свободния свят продължават непрестанно да предлагат най-безпрецедентното и най-изобилното количество от възможности, през последните 6000 години човешка история.

Не е в липсата на книги – библиотеките са пълни с книги и на всичкото отгоре са и безплатни!

Не е и в училищата – класните стаи са пълни с добри учители.

Имаме предостатъчно проповедници, лидери, съветници и консултанти. 

Всичко, от което се нуждаем, за да бъдем богати, могъщи и можещи, се намира само на една ръка разстояние.

Основната причина за това, че малцина се възползват от всичко това е простото пренебрежение.

Пренебрежението е като заразна болест. Ако не се лекува навреме, то ще се разпространи из цялата ни система от навици и привички и в крайна сметка ще доведе до пълен срив един човешки живот, който е имал потенциала да бъде изпълнен с радост и просперитет.

Да не правим нещата, които знаем, че би трябвало да правим, ни кара да се чувстваме виновни, а вината води до ерозия на нашата самоувереност. С намаляването на самоувереността ни, намалява и активността ни. А с намаляването на активността ни, постиженията ни неминуемо се влошават. Това пък води до отслабване на начина ни на мислене и на отношението ни към света.

А когато отношението ни се промени от положително към отрицателно, самоувереността ни се смалява още повече… и кръгът става омагьосан.

Така че, моят съвет е, когато сте изправени пред избора „лесно е да го направя” и „лесно е да не го направя”,


Не пренебрегвайте лесните и простите неща!


Защото точно те имат потенциала да променят живота ви.

Станете част от само 1% от хората, които взимат решението да постигнат всичките си цели!

За вашия успех!
Джим Рон

=============

А сега имам още нещо полезно за вас! Ако ползвате английски език и стартирате следното аудио послание на легендарния Джим Рон, вие ще можете да научите още една универсална тайна за успех във всичко, което правите и искате да постигнете, а именно тайната на Законът на Сеенето и Жъненето ("The Law of Sawing & Reaping" ~ Jim Rohn)

image


Приятели, за всеки човек успехът е невъзможен, ако бъдат пренебрегнати малките и простите неща в процеса, придвижвайки се към крайната дестинация.

Пожелавам ви вълнуващо и забавно пътешествие и до следващия път!

Ако желаете, бихме могли да се свържем и в тези социални среди:

image  https://facebook.com/ognyanchipev

image
  https://twitter.com/ognyanchipev

image  http://youtube.com/ognyanchipev


image  https://linkedin.com (Ognyan Chipev)

image  ognyan.chipev





(c) 2009 - 2012 Integrity Life – София.


 




Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: integritylife
Категория: Бизнес
Прочетен: 1139435
Постинги: 160
Коментари: 439
Гласове: 591
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031