Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: internationalist
Категория: Политика
Прочетен: 2650656
Постинги: 476
Коментари: 996
Гласове: 2103
Постинг
26.05.2012 12:52 - До една-две седмици заминавам за Комарово.
Автор: internationalist Категория: Музика   
Прочетен: 2655 Коментари: 0 Гласове:
0



imageimageimage 

На недельку, до второго
Я уеду в Комарово
Поглядеть отвыкшим глазом
На балтийскую волну
И на море буду разом
Кораблем и водолазом
Сам себя найду в пучине
Если часом затону

На недельку, до второго
Я уеду в Комарово
Сам себя найду в пучине
Если часом затону

На недельку, до второго
Я уеду в Комарово
Где качается на дюнах
Шереметьевский баркас
И у вас в карельских скалах
На общественных началах
Если только захотите
Будет личный водолаз

На недельку, до второго
Я уеду в Комарово
И у вас в карельских скалах
Будет личный водолаз

На недельку, до второго
Я уеду в Комарово
На воскресной электричке

К вам на краешек земли
Водолазы ищут клады
Только кладов мне не надо
Я за то, чтоб в синем море
Не тонули корабли

На недельку, до второго
Я уеду в Комарово
Я за то, чтоб в синем море
Не тонули корабли









Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Груповият секс,измамният рай преди Ада.
2. Педерастията,хомосексуализмът и Гей-поведението, едно и също казано с различни думи.
3. Грузия,една дивна и легендарна християнска страна,поредната жертва на кървавият Американски стремеж за глобална доминация!!!
4. Не е ли време, част от Циганите да се завърнe/доброволно/ към своята древна Родина-Индия?
5. Ужасяваща, Сатанинска Педерастия и Хомосексуализъм в САЩ
6. - Фермерът стрелящ по поршета "Кайен"
7. Генно-модифицираните храни от САЩ, коктейлите на Франкенщайн.
8. Руска Военна База в България- нещо, почти невероятно!!!
9. Тъмното лице на Демокрацията в САЩ,обагрено в кърваво червено.
10. Моите, Анти-Мормонски публикации!
11. "Русия" от Иван Вазов
12. Създаде се нова група във Фейсбук,основата на бъдеща Организация.
13. Винаги ще има Българи Герои! Дан Колов...
14. Не се съпротивлявайте на циганските мародери, безмислено е!!! Преговаряйте с тях.Дайте им тяхното, да си останете живи и здрави с нещичко в джоба!
15. Митът за Дядо Божковите Сватби
16. ПРЕВОДАЧ В АМЕРИКАНСКА ВОЕННА БАЗА-ЗАД КУЛИСИТЕ!
17. Етнически конфликт в България-Българи,Цигани...Руснаци,или какви биха могли да бъдат събитията.
18. - Отмъщение с цвят на кръв,в страната на Меламиновата Шоколадова Вафла.
19. Моята среща с Вампир в САЩ!
20. "-Русия, ли?! Пет пари не давам за, Русия!"
21. When, I met a Vampire in USA.