Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: internationalist
Категория: Политика
Прочетен: 2657367
Постинги: 476
Коментари: 996
Гласове: 2103
Постинг
13.03.2015 00:24 - Боят ли се циганите от големите гета от Българи с оръжие?! Прясна и показателна случка с мен!!!!
Автор: internationalist Категория: Регионални   
Прочетен: 6372 Коментари: 3 Гласове:
6

Последна промяна: 13.03.2015 15:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageimageКойто не ме познава добре,обаче чете този текст ще го светна че живея все още в гр. Сливен до най-голямото циганско гето, а именно к-с "Надежда", или "Квартала", както неговите обитатели го наричат говорейки български език, а не майчин. Напоследък доста цигани изчезнаха, предполагам по Западна и Средна Европа надали са в Канада, но все пак се спряга че циганите там от различни касти и прослойки наброяват около 30 хиляди глави. Не броя истинските турци в тази зона, които са сравнително малко. За тях не пиша в този постинг.  Аз където съм, наоколо принципно е български квартал, шеговито наричан "курортен комплекс Даме Груев". Всичко около моята, малка жилищна кооперация е осветено, асфалтирано,но..всекидневно минават хиляди цигани на път за двете цигански училища, да водят своите отрочета, на път за центъра,просто шарят наоколо да се разкарват на широко и чисто, или пък да набарат нещо за крадене или влачене към къщи. Както и още хиляди поводи, разбира се....
Вечер след като мръкне, за българска жена или момиче е меко казано противопоказано да излезе навън, защото може и да се случи бързо фатална случка. За мъж, особено по-млад и здрав принципно не е чак толкова опасно, но...но винаги има едно голямо НО! Прибирам си аз колата във външният ми гараж, метален находящ се близо до моята "резиденция". Както споменах наоколо всичко е с добра видимост, доста осветено,сравнително често патрулират до това място и полицейски коли. Обстановка по презумция, респектираща крими/мангало контингента. Тъкмо заключвам вратата на гаража и гледам от един ъгъл на около 40-50 метра се задават една група от мангали/не очаквате да ги нарека "роми", нали?!/ Видимо млади, здрави говорещи шумно на цигански. От виковете ставаше ясно за опитно ухо като моето, че идват от пияни или пили алкохол гърла. Наближиха по пътя си по-близо до мен и ме забелязаха, както и аз с полу-периферно зрение видях че са от онези най-гадните, които живеят като животни в мръсотия и мизерия. Раждат по-много за помощи, живеят от всякакви боклуци, биха направили много незаконни неща, включително и убийство без да им мигне окото,ако знаят че няма да има тежко наказание. Апропо, повечето от тях винаги носят поне някой примитивен, но голям и остър нож. Това е задължителен атрибут от тяхната култура и начин на живот, да не говорим за други по-големи и опасни хладни оръжия,а може би и огнестрелни. Такааа, забелязахме се взаимно аз и те, поспряха огледаха ме, покоментираха нещо и тръгнаха към мен с явна цел естествено нещо да ми направят. Да вметна само, че през мен като бивш предприемач с производства са минали стотици цигани. Познавам ги доста добре, знам около сто цигански думи и прочие и прочие. С една дума "циганският ми опит" е далеч над средното статистическо равнище за етнически българин в България, или "Булгаристан" не знам вече как да наричам нашата "държава", ако искам да бъда точен. Та тръгнаха те към мен с явна цел и твърда крачка, почти свински тръс. Свинският тръс им отива, защото са си реално "шопари". Нали се сещате?!
Във циганските си мозъци най-вероятно за момента не подозираха, че съм въоръжен със законен, газов револвер. Възможно най-мощният на пазара, да не правя скрити реклами на марки, сега. Въпросното лично оръжие, освен че стреля шумно като топ със 15 см пламък,може да обгазява страховито до 2 метра обсег, също има и допълнително приспособление за стрелба с гумени, стоп-патрони. Без да губя време, вадя го аз и стрелям два пъти във въздуха!!  -Гяу-гяу" Те се спряха за  момент стъписани, казах си нещо на цигански, не разбрах какво и един от тях се провикна към мен леко презрително-саркастично, на български: -Еййй, кво гърмиш бе шматкааа...ша ни плашиш ли?! -Стрелям си бе, вас кво ви бърка?!- им отхвърлих аз спокойно, държейки оръжието полу-насочено към тях. Казаха си нещо на техният език, вече разбрах някои цинични думи. Все пак не знаеха дали не съм въоръжен с боен револвер и евентуално нещо няма да изкрейза и да ги зачаткам на месо. Тръгнаха,спокойно в друга посока, минавайки на 5 метра от мен, непукистки даже хилейки се нещо на висок глас. Та прибрах се аз към къщи, с леко удовлетворение че днес се разминах с неизвестно какво зло, от ограбване, лек бой и унижение, до...даже и не ми се мисли. Ами ако не бях въоръжен, не с този опит с мангалите и прочие и прочие?! Примерите с убити, изнасилени, претрепани българи от цигани ги виждаме всеки ден. Даже и полицаи пострадали, по подобен начин. Но сега става късно, взе да ми се спи и вместо Епилог искам да завърша с нещо ведро! Вервайте, че когато сме в  НАТО и ЕС, нещата ще се оправят и циганската престъпност ще изчезне един ден. Няма да има повече убити и изнасилени от цигани невинни старци по селата, няма има това, онова второ, трето... няма да ми стигне един лист да опиша всички специфично цигански престъпления в нашата изстрадала Татковина. Не си и помисляйте за ония времена когато бяхме съюзници с Русия и всяко едно циганско престъпление се наказваше сурово с цялата, тогавашна строгост на Закона. Тези Времена са минали, връщане няма. Сега сме почти врагове като Държава на Русия и ,,, ядем циганският бич който свести над главите ни както едно време османският! Пейте Робини, тез тъжни песни, ама така по НАТО-вски ги пейте, със западно-европески ценности! Хак, да ни е братя и да живей Толерантността и Хелзинският Комитет! Никога, ама никога не си помисляйте за организирана, въоръжена съпротива! Това даже и не го говорете в къщи, а бъдете Толерасти докрай! Докато стигнат до  вас и Ви еб.т майката!!! А може и да не стигнат! Така че.... Айде, Лека ноЩ!
image



Гласувай:
6



1. minevv - da
13.03.2015 09:08
da
цитирай
2. pando - NATO=BLATO
13.03.2015 11:02
BLATO=NATO
цитирай
3. internationalist - Напротив,
15.03.2015 10:47
minevv написа:
da

Колега! От личен опит видях, че когато са на група вече не се боят. Толкова им се струваме разиденени,слаби и "шматки".Знаят,че НАТО, САЩ и ЕС са зад тях срещу Българите. Въоръжени са вече доста, от примитивни но опасни оръжия, до бойни пистолети и даже автомати, колкото и невероятно да звучи. Газови пистолети като моя, са им смешни, ако става на въпрос за бойна употреба. Използват ги само за изстрелване на ракети, за заря. Ако знаеха със сигурност, че съм с газов може би щяха да извадят ножовете и да ме наръгат, раздразнени че гърмя за да ги спра. Просто не знаеха какво имам и дали няма 2-3 от тях да бъдат простреляни преди да ме докопат с ножовете. Та такива ми ти работи!
цитирай
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Груповият секс,измамният рай преди Ада.
2. Педерастията,хомосексуализмът и Гей-поведението, едно и също казано с различни думи.
3. Грузия,една дивна и легендарна християнска страна,поредната жертва на кървавият Американски стремеж за глобална доминация!!!
4. Не е ли време, част от Циганите да се завърнe/доброволно/ към своята древна Родина-Индия?
5. Ужасяваща, Сатанинска Педерастия и Хомосексуализъм в САЩ
6. - Фермерът стрелящ по поршета "Кайен"
7. Генно-модифицираните храни от САЩ, коктейлите на Франкенщайн.
8. Руска Военна База в България- нещо, почти невероятно!!!
9. Тъмното лице на Демокрацията в САЩ,обагрено в кърваво червено.
10. Моите, Анти-Мормонски публикации!
11. "Русия" от Иван Вазов
12. Създаде се нова група във Фейсбук,основата на бъдеща Организация.
13. Винаги ще има Българи Герои! Дан Колов...
14. Не се съпротивлявайте на циганските мародери, безмислено е!!! Преговаряйте с тях.Дайте им тяхното, да си останете живи и здрави с нещичко в джоба!
15. Митът за Дядо Божковите Сватби
16. ПРЕВОДАЧ В АМЕРИКАНСКА ВОЕННА БАЗА-ЗАД КУЛИСИТЕ!
17. Етнически конфликт в България-Българи,Цигани...Руснаци,или какви биха могли да бъдат събитията.
18. - Отмъщение с цвят на кръв,в страната на Меламиновата Шоколадова Вафла.
19. Моята среща с Вампир в САЩ!
20. "-Русия, ли?! Пет пари не давам за, Русия!"
21. When, I met a Vampire in USA.