Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: internationalist
Категория: Политика
Прочетен: 2650891
Постинги: 476
Коментари: 996
Гласове: 2103
Постинг
15.11.2010 20:31 - Моята среща с Вампир в САЩ. Част Втора.
Автор: internationalist Категория: Забавление   
Прочетен: 5703 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 18.07.2013 19:08


  -Част Втора-                                                     (Разкритието) image

Излизайки вън на стълбите, имах надежда да глътна свеж въздух. Уви, посрещна ме паднала, неприятна мъгла, но поне не валеше мокър сняг. Зимата, настъпваше с тиха индианска стъпка, бавно и сигурно. Както и да е, имах халогени пък и тук в Щатите голяма част от пътищата на урбанистичните райони са осветени.Не е убийствената тъмница на сокаците в Болярия, ха-ха, пардон, България.
Извадих ключовете за моят малък, подвижен дом и посегнах да ги пъхна.
 Една призрачна сянка, сякаш се материализира в мъглата, от скъсена дистанция фиксирах позната фигура-Мария.
-Ооо, здравей, появи се толкова внезапно от тъмното, та чак ме стресна малко-заговорих я аз.
-Сори, бях приседнала на една щайга, от десетина минути да те чакам, предполагах, че приключваш по това време.-отговори тя и се приближи още повече.Усетих миризмата и тежък ориенталски парфюм и непознати билки. Буйната, черна грива, леко мокра и придаваше в полу-осветеното, мистичен вид. Сексапилът, бе неустоим.
 -Коя си ти всъщност, какво правиш тук...а какво стана с новата ти компания-не издържах аз, предпазливо любопитство ме караше да бъда внимателен.Тази жена, бе необикновенна, имаше чар лъхащ на проблеми и опасности.
-Ако, искаш да разбереш всичко за мен и моят живот, ще караш където ти кажа. Аз ще седна до теб, няма да пътуваме много, около половин час.Там ни чакат още двама от моите хора и “новата ми компания”, както ги нарече онези човешки боклуци.-настойчиво ме гледаше тя, нетърпяща откази.
-Малко не е ли рисково за мен, не те познавам, не знам какво искаш от мен, коя си...-отстъпих, подозрително.
-Притесняваш се, но не ти мисля злото, пък и този “осветен”, сребърен православен кръст, висящ на врата ти под ризата, те пази. И да искаме да ти направим нещо, няма да можем от него, ха-ха!-засмя се загадъчно тя, но без злоба.
-Как знаеш за кръста и произхода му, без да си го виждала, всъщност какво си ти?!
-Аз съм това, за което подсъзнателно се досещаш, но ще разбереш повече само ако дойдеш с мен. Както ти казах, осланяй се на кръста, нали си вярващ Православен, той те пази.Ако не искаш нищо да ти се случи, няма да ти се случи. Дойдеш ли с мен, даже само да гледаш, ще видиш нещо ставащо един път в живота. Готов, ли си?-хвана
ме тя за ръката,
усетих плътта и гореща, влажна и копринено мека. Нещо в мен се преобърна, не можех да устоя на изкушението!
-Готов съм, да става каквото трябва!-отключих аз вратите на минивана.
-Дай аз да карам, ти си развълнуван, уморен от работа, пък и не знаеш пътя-взе тя ключовете от ръката ми и си сменихме местата.
Потеглихме по централният път, в посока противоложна на Филаделфия.
Тя пусна парното до дупка, разкопча якето си и ооо....невероятно, бе гола до кръста под кожената дреха. Бюста и бе наистина разкошен, имаше гердан с някакви неразбираеми амулети, а над лявата и гърда бе татуиран или нарисуван, някакъв езически символ, неразбираем за мен.
-Какво, харесвам ли ти, изкушавам ли те да ме пипнеш или целунеш,а?-захили се тя, леко и ги раздруса и двете .
-Да изкушаваш ме за много неща, но не съм готов да правя нещо преди да ми дадеш отговори за това коя си и къде отиваме-с пресъхнало от вълнение и възбуда гърло, предпазливо я контрирах.Члена ми пулсираше, от непозната досега за мен възбуда.
-Добре де..ще ти дам няколко леки жокера, но не искам да ти разбия тръпката от очакване на неочакваното и удоволствието на предстоящата изненада -погледна ме тя, а с дясната си длан ме хвана за моята лява.Плътно.Усетих голяма сила, като прилив на ток от над 220 V който, обаче не те убива, ами се влива в теб, успокоява те и те кара да се чувстваш силен и уверен.Усещането бе неземно, не мога да го опиша.Само може да се усети....
image
 -Сега готов ли си...добре аз съм това погрешно наричaно от хората-“Вампир”, знаейки за нас, много малко.Филмите и книгите повечето са глупости или само частици от истината.-каза тя и още по-силно ме стисна за дланта.Вплетохме пръсти....Сякаш очаквах нейното разкритие, приех го спокойно, не се уплаших или стреснах.
-Защо се спря на мен, случайно ли стана, или нещо те привлече-попитах я аз.
-Ти си от по-специалните хора, такива каквито ни трябват и можем да трансформираме в нещо повече, за да се борят за нашата кауза.Душата ти е чиста, не изгубена. Идваш от древна страна с много закодирана енергия, предаващава се в
гените на твоя род. Надуших те, минавайки наоколо.

Освен това усетих и тези човешки отрепки, кармично идващи към теб и грозящи те с опасности. Затова избързах да се появя и направих онази постановка да ги привлека и отклоня от теб. Нямаше да се разминеш, без последствия от тяхна страна. Тези рептили имаха поръчка, да намерят млад и здрав донор, да го закарат на специална “кланница” за разфасоване на органи. Ти щеше да се издадеш, за положението си- сам и чужденец. Вероятността, да бъдеш проследен и отвлечен бе много голяма.
-Нали каза, нищо не може да ми се случи, докато кръста е на мен?!-заспорих аз.
-Той няма да те спаси на 100% от такива като тях, все пак знаеш, Бог ти дава свободната воля на избор как да постъпиш всеки един момент.
Но ето, появих се аз, може би пратена от Него...неведоми са пътищата божии. Не се опитвай, да ги разгадаеш и анализираш, само ще се объркаш.
Просто, вярвай!!!
-Да разбирам ли, че и ти вярваш в Него, по някакъв начин?-любопитството ми не спираше, а тя не преставаше да ме стиска за ръката.
Внезапно, отби от централният път в една отбивка и навлязохме във второстепенно шосе.
-Не сме далеч от мястото. Дали съм вярваща ли, хмм...тогава с няколко думи ще ти обясня за оригиналните Вампири. Знаеш, за това как Луцифер, най-силният Ангел се опълчва на Бог, започва Война на Небето, повлича една част от другите Ангели след себе си, нали?-попита тя.
-Разбира се, има си хас!-отговорих.
-Такааа, значи една малка част от последвалите Злото, Ангели се разколебават бързо и се връщат обратно при Бог да му се молят, да им прости и приеме обратно. Тъкмо тези от тях, Бог наказва давайки им получовешки облик и доста недостатъци, хвърля ги на Земята сред хората
за да дочакат заедно с тях Денят на страшният Съд. Подобно на хората, в продължение на много време, те също трябва да избират между Доброто и Злото и накрая- съдени. В продължение на стотици години, естествено, едни от тях пак се изкушават от по-лесното Зло, а други успяват да устоят и борят с него, това е по-трудното. Ето обясних ти съвсем базово, произхода на Вампирите, доволен ли си?-попита тя и спря колата пред една изоставена промишлена сграда-пристигнахме, да слизаме!
-А ти, от кои си?-не спирах аз с въпросите.
-Аз не съм от тези Първоначални Вампири, да допълня, на тях им е била дадена Силата, да трансформират човеци по свой образ и подобие, но тези хора няма как да им станат изцяло равни.Аз бях също трансформирана, преди време. Хайде, идвай, не се страхувай, от добрите съм. Ще разбереш, всичко полагащо ти се да разбереш- пак ме хвана тя за ръката и поведе към входа...
-----------------------------------------------------------------------------------
-Край на Част Втора-
------------------------------------------------------------------------------------
За Трета последна Част:
www.internationalist.blog.bg/zabavlenie/2010/11/20/moiata-sreshta-s-vampir-v-sasht-chast-posledna.637858
=============================================
   
image

 Енергийните Вампири,те са сред нас!
www.internationalist.blog.bg/lifestyle/2010/04/16/energiinite-vampiri-te-sa-sred-nas.529354
                                                                                                          


Тагове:   Моята,   вампир,


Гласувай:
3



1. kass - internationalist
16.11.2010 22:08
първата част е по-добра, има напрежение и те кара да прочетеш и втората, но тук започваш да изпускаш вниманието на чиателя, който очаква интерсен развой и още повече напрежение, а получава обяснения... :)... Поздрави!
цитирай
2. internationalist - Права си,
16.11.2010 22:43
но все пак не е екшън по САЩ сценарии:)
в третата,заключителна ще има, екшън-развръзка.
Но благодаря,ще го имам на предвид.
цитирай
3. mikino - Алеле! Темата за силата на кръста е ...
17.11.2010 19:31
Алеле! Темата за силата на кръста е много важен елемент. Вярата в Бог, дава силата на кръста, иначе и да го носиш, файда няма - украшение.
Чакам трета част. Пиши я, че ми е любопитно!
цитирай
4. magicktarot - Супер е и тази част!
06.01.2011 20:24
Не мога още да разбера защо точно вампири са т.нар. паднали ангели, и свързано ли е това с твърдението в стария завет, че кръвта е нещо много ценно, че това всъщност е Животът и че е забранено да се яде? Винаги ми е била странна тази заръка. Знам, че Старият завет трябва да се разбира алегорично, не пряко /както в момента правя аз/ и че кръв може би наистина просто символизира живот /или нещо друго, неизвестно за мен/, но на тази асоциация ме наведоха вампирите в разказа. Поздрави!
цитирай
5. vlada - интересно ми стана....
06.01.2011 23:11
интересно ми стана....
цитирай
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Груповият секс,измамният рай преди Ада.
2. Педерастията,хомосексуализмът и Гей-поведението, едно и също казано с различни думи.
3. Грузия,една дивна и легендарна християнска страна,поредната жертва на кървавият Американски стремеж за глобална доминация!!!
4. Не е ли време, част от Циганите да се завърнe/доброволно/ към своята древна Родина-Индия?
5. Ужасяваща, Сатанинска Педерастия и Хомосексуализъм в САЩ
6. - Фермерът стрелящ по поршета "Кайен"
7. Генно-модифицираните храни от САЩ, коктейлите на Франкенщайн.
8. Руска Военна База в България- нещо, почти невероятно!!!
9. Тъмното лице на Демокрацията в САЩ,обагрено в кърваво червено.
10. Моите, Анти-Мормонски публикации!
11. "Русия" от Иван Вазов
12. Създаде се нова група във Фейсбук,основата на бъдеща Организация.
13. Винаги ще има Българи Герои! Дан Колов...
14. Не се съпротивлявайте на циганските мародери, безмислено е!!! Преговаряйте с тях.Дайте им тяхното, да си останете живи и здрави с нещичко в джоба!
15. Митът за Дядо Божковите Сватби
16. ПРЕВОДАЧ В АМЕРИКАНСКА ВОЕННА БАЗА-ЗАД КУЛИСИТЕ!
17. Етнически конфликт в България-Българи,Цигани...Руснаци,или какви биха могли да бъдат събитията.
18. - Отмъщение с цвят на кръв,в страната на Меламиновата Шоколадова Вафла.
19. Моята среща с Вампир в САЩ!
20. "-Русия, ли?! Пет пари не давам за, Русия!"
21. When, I met a Vampire in USA.