Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: internationalist
Категория: Политика
Прочетен: 2659406
Постинги: 476
Коментари: 996
Гласове: 2103
Постинг
29.07.2007 02:12 - Как ще изглежда моята "пищна" и "луксозна" Сватба и кои "VIP" персони ще поканя!!!
Автор: internationalist Категория: Тя и той   
Прочетен: 4488 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 21.08.2007 20:13


Последните няколко месеца,в родният ми град където понастоящем живея се вдигат доста Сватби.
Почти всяка Събота или Неделя,чувам да пищят автомобилни свирки  и пъстра  групова кавалкада от коли се промъква през центъра на път за Гражданското и след това евентуално за Централната Църква-"Св.Николай Чудотворец". Не всички правят църковна церемония,все пак ако не са вярващи,защо?Това пък не значи, че всички които се венчават в Църква са вярващи,нали?
Какво като са родени в традиционно Православна нация?Както казваше един мои приятел от САЩ-"Ако съм роден случайно в Мак-Доналдс,това прави ли ме Хамбургер?"
Интересни ми са много,като минават покрай мен,както се казва-по колите ще ги познаете.
Ако Колата където са Младоженците е супер луксозна, а следващите я  отзад са от същия клас,значи сериозна е работата,здрава пара играе,богаташка сватба.Ако обаче, колата с Куклите и Букетите на предния капак е за към 10000 лв. и следващите я, са старички западни и руски возила,явно сюрмашка ще да е. В менюто,няма да има октоподи,омари или стриди.По вероятно е да е от мешана скара и мешана салата.Но какво да се прави Капитализъм,няма как!Най са комични обаче тези,които са се поизхвърлили да наемат някое луксозно возило,а след него пак Лади,Жигулита и Опел Кадети-1989 г. модели.Малко като чифте пищови на Гол тумбак става,ама нейсе!Да се женят хората,че на тая държава народ и трябва бе,еййййй!Как ще компенсираме иначе имиграцията и високата смъртност?Повече сватби,повече деца,това е разковничето,не се майтапя!
Та в тоя дух се сещам и за себе си и ми става малко тъжно,че съм на 36 и още не съм се венчавал.Поне за проба да бях един път,а пък после ако ще и развод да беше.Да,ама Не!Скитах,насам-натам,по Света и у Нас и ето сега,амен,амен стар ерген!Даже и рима и има.
Обаче,нали ми работи фантазията,както сте забелязали,набързо ми проблесна в съзнанието,как аджеба,я виждам тази моя"луксозна" сватба,или Свабда/последното по-готино ми звучи/.
Такааа,значи за  кола където ще бъда аз и моята възлюбена си избирам едно готино Трабантче Кабрио.Цялото нарисувано с цветя и рисунки от "ВИП" гостите,с надпис "Тъкмо сега ще се женят!"
Булката как ще иска да бъде облечена не знам,не мога да кажа,това тя ще реши.Не я познавам още за да я питам.Ако ли пък я познавам,не знам че тя ще ми е Булка.                                               Специално аз,ще се облека в  костюм ала-1971 г. когато съм роден,все ще намеря стила който е бил тогава,но в Социалистическа България.Нов ще си го ушия,не се безпокойте,няма да го търся от старите гардероби.Същото важи и за обувките.Дано ги намеря такъв модел,че по поръчка не ми се правят, досадно е.
Мдааа,кои ще поканя ли?Ами да почнем от "ВИП" персоните,това ще са децата от местното Сиропиталище,разбира се!!! От тях по "ВИП" има ли?!От роднинското съсловие,освен майка си,баба ми/ако е жива още,сега е на 80 г./ май друг не се сещам,абе все ще изскочи поне още един роднина в последният момент.Баща ми е покойник за сведение,на тези които не ме познават.Той ще наблюдава от горе,като от спътник.Братя и сестри нямам.
Булката кой ще кани няма как да знам.Но науча ли,ще се сторнирам в тази публикация и ще я преработя,обещавам,честна Пионерска!
От приятелите,обаче ще поканя къде кой заваря,но само истински,ей! Такива като Иван-Шефа,Светлана-Изаура,Гошо-Гаргата,Иван Томов-Щангата и брат му Георги-BULPO,доктора Дишлиев и др. и др.Тези които не съм споменал,да не се косят,вътре са на 100%!
Всички поканени ще имат две задължения,първо да бъдат облечени в ретро стил и второ вместо за мен и младоженката да носят подаръци,да ги приготвят за "ВИП" персоните.
Църквата,в която ще бъде церемонията,ще е възможно най-старата и затънтената,която мога да намеря наоколо,там където обикновенно повече от 5-6 бабички на служба няма,а службите са няколко пъти в годината.Готино,а?Ако има и призраци,които обитават наоколо и те са поканени.
След "пищната" церемония,напред с Трабантчето към някой градински двор,където ще става веселбата.На първо място ще има детска дискотека, за "ВИП" гостите.Гирлянди,дървени маси и скамейки.Имровизиран дансинг.Детски DJ.Веселба в детските сърца,надявам се и в тези на възрастните.
Също и менюто ще бъде съобразено с тях,да кажем бургери на скара,но здравословни.  Неибежната мешана салата,може и някое по- екзотично ядене,Ориз със зеленчуци по Китайски.Все пак съм бивш готвач и пътешественик,може ли без екзотика?
За пиене,наливна народна бира,а за децата плодов пунш на корем.Махнете ги тия газирани боклуци като Кока-Кола и сие.Вредни са много!ЕЕЕ,ама разбира се за "ВИП"-а пък и за всички ще има Торта.Но домашна,огромна и изкушаваща,мммм потекоха ли ви слюнки?
Ако не завали неканен летен дъжд,се очертава бурно Градинско,Сватбено Парти!!!
Еснафите от Ямбол,ще има да се бъзикат и подиграват,ама нека,аз съм ги надраснал отдавна.Даже това и търся,да имат тема,да не скучаят.
Нали ще гледам щастливите детски физиономии на "ВИП" персоните,това не оправдава ли всичко?Ако нямате работа в този ден,елате да погледате,каня ви!






Тагове:   Моята,   VIP,   как,


Гласувай:
0



1. comfy - Ами...
04.09.2007 20:23
хареса ми идеята като за разказ или сценарий за новела... Едва ли, ако се реализира на практика, ще донесе очакваните емоции и ефект...

Поздрави, френде! ;)
цитирай
2. анонимен - Хубаво си го намислил, но едва ли на ...
16.05.2010 10:04
Хубаво си го намислил,но едва ли на днешно време ще има такава булка да иска Ретро-сватба....Сега всички искат Лимузини а не Трабантки....Идеята е страхотна иначе
цитирай
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Груповият секс,измамният рай преди Ада.
2. Педерастията,хомосексуализмът и Гей-поведението, едно и също казано с различни думи.
3. Грузия,една дивна и легендарна християнска страна,поредната жертва на кървавият Американски стремеж за глобална доминация!!!
4. Не е ли време, част от Циганите да се завърнe/доброволно/ към своята древна Родина-Индия?
5. Ужасяваща, Сатанинска Педерастия и Хомосексуализъм в САЩ
6. - Фермерът стрелящ по поршета "Кайен"
7. Генно-модифицираните храни от САЩ, коктейлите на Франкенщайн.
8. Руска Военна База в България- нещо, почти невероятно!!!
9. Тъмното лице на Демокрацията в САЩ,обагрено в кърваво червено.
10. Моите, Анти-Мормонски публикации!
11. "Русия" от Иван Вазов
12. Създаде се нова група във Фейсбук,основата на бъдеща Организация.
13. Винаги ще има Българи Герои! Дан Колов...
14. Не се съпротивлявайте на циганските мародери, безмислено е!!! Преговаряйте с тях.Дайте им тяхното, да си останете живи и здрави с нещичко в джоба!
15. Митът за Дядо Божковите Сватби
16. ПРЕВОДАЧ В АМЕРИКАНСКА ВОЕННА БАЗА-ЗАД КУЛИСИТЕ!
17. Етнически конфликт в България-Българи,Цигани...Руснаци,или какви биха могли да бъдат събитията.
18. - Отмъщение с цвят на кръв,в страната на Меламиновата Шоколадова Вафла.
19. Моята среща с Вампир в САЩ!
20. "-Русия, ли?! Пет пари не давам за, Русия!"
21. When, I met a Vampire in USA.